Quadrijden - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu Quadrijden - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

Quadrijden

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

19 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

We hebben vanochtend gequadbiked. Dit was echt super leuk. We zijn naar Hermanes geweest daarvoor (zelfde plaats als de whale watching). Voor het wuadrijden kwamen weer in een heel ander natuurgebied. Na de instructies kregen we een quad toegewezen en konden we op een veldje een beetje oefenen. Ik had de feeling al snel. Na een kwartiertje zijn we het natuurgebied in gegaan. In dit natuurgebied hebben we verschillende soorten wegen tegen gekomen met greppels, water, zand, bosgrond, berggrond en stenen. We gingen de bergen op. De man die ons begeleiden noemt het ook bergbeklimmen met een quad. Het was erg leuk want het ene moment reden we in een soort bos, het andere moment op een openvlakte en het volgende moment weer op erg heuvelig berg gedeelte. Het was erg leuk om lekker hard te gaan. Ik heb het erg naar mijn zin gehad de 3,5 uur. De zon scheen erg hard dus ben wel verbrand:s Doordat we ook door water reden waren mijn voeten en onderbenen lekker nat en onder de modder.
Dikke kus femke

  • 19 November 2008 - 19:16

    Mariska:

    Oeii, een oud en vertrouwd handschrift van mijn lieve penvriendinnetje lag op de deurmat! Uit Afrika, ik vind het echt helemaal stoer! Ga die kaart goed bewaren! Leuk ook dat je daar je pennen leeg schrijft ;)
    Ik heb stiekem echt weer heel veel zin om met je af te spreken! Mis je!

    En wat een foto's van die beesten daar, prachtig! Helemaal Afrika! Ze hebben wel hele aparte grote vissen trouwens.....:P

    Spreek je snel!
    Dikke knuffel, omdat je um verdiend!!

    Liefs, Maris (F)

  • 20 November 2008 - 07:46

    Henny:

    Hoi Femke! Leuk om alles steeds een beetje mee te beleven hoor! Heb net even al je foto's bekeken, gaaf die van het paraglyden en die paardrijrit langs het strand...!!! Ik sta op het punt om naar de manege te gaan, afgelopen maandag kon ik niet dus ga ik nu eens een inhaalles bij Cees doen.
    Geniet nog even daar, vooral van de zon en de warmte want hier mis je qua weer niks hoor, nat en koud!
    Groetjes, Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 12355

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: