11de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu 11de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

11de shift bij Baphumelele

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

18 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

hey allemaal,
Al weer de 11de shift nu nog maar 2 tegaan. Gaat erg snel!!!
We hebben eigenlijk niet heel erg veel bijzonders gedaan. Het was weekend dus alle kinderen waren er nu overdag dus het is wel wat drukker. We hebben lekker buitengespeeld want het was erg warm weer. Dus een kort berichtje over de shift... doeidoei femke

• 18 November 2008 - 12:40

Cindy:

Hoi Femmy,

Wat een prachtige foto`s zet je op deze site.
    Geniet nog maar van de warmte daar, hier in Nederland is het somber en krijgen vanaf morgen winterse buien.
    Ik kom gauw weer eens kijken op de manege en jou daar weer eens live te ontmoeten.

Lieve groet,
    Cindy.

• 18 November 2008 - 15:55

Oma & Opa:

Hallo Femke, Bedankt voor je kaart. Viel gistermiddag in de bus. Leuke foto's van die beestenboel daar en dat allemaal in het wild. En groot dat ze zijn! Het is echt geen Blijdorp. Hier zitten we weer druk in het werk. Nadenken over Sinterklaas en zo. Inmiddels zit ik weer in de schoenendozen en Oma in de bloedbank. Dus NIET in de bloemenbak, alhoewel ze heeeel goed kan tuinieren. De tuin voor is winterklaar. We tellen af naar je thuiskomst. Groetjes van ons.