Fairy Glen - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu Fairy Glen - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

Fairy Glen

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

14 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Hallo hallo,

Vanochtend werden we om half 7 op gehaald om naar de Fairy Glen te gaan. Fairy Glen is een wildlife park. Het was ongeveer ander half uur rijden er naar toe. Toen we daar aan kwamen kregen we een luxe lopendbuffet ontbijt. Rond 9 uur gingen we naar de soort achtige jeeps met open zijkanten. Met deze wagens gingen we het park rond. We hadden een zeer enthousiaste en vrolijke gids die reed en heel veel vertelde over de dieren. We hebben heel veel dieren gezien zoals Giraffen, Buffels, Neushoorns, Olifanten, Springbokken, Bonttebokken, Zebra's, Struisvogels, Leeuwen, Bavianen, Gnoes en Ezels. We hebben de meeste dieren ook van heel dichtbij gezien en in actie. De leeuwen zaten wel in een afgesloten gedeelte zodat ze niet bij de andere dieren konden komen. We zijn wel bijna aangevallen door een neushoorn. Hij beschermde zijn vrouwtje. Ik zat aan de buitenkant in de jeep en het was erg eng. Maar we leven nog!!!! Ik ben erg blij dat ik hier geweest ben het was erg mooi en leuk om zoveel 'wilde' dieren te zien. Rond 12.30u kwamen we terug bij het restaurant om een luxe lopenbuffet lunch te eten. We waren ongeveer rond 4 uur in de middag weer terug.
Tot na mijn volgende shift...
kussies femke

  • 14 November 2008 - 15:05

    Marjo:

    jeetje wat spannend joh!

  • 15 November 2008 - 11:40

    Lian:

    Cool man..... omdat allemaal mee te maken!!!

    Dat wil ik ook hahahaha

    Dikke kus,

  • 15 November 2008 - 11:43

    Lian:

    Cool man..... omdat allemaal mee te maken!!!

    Dat wil ik ook hahahaha

    Dikke kus,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 12353

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: