Aquarium - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu Aquarium - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

Aquarium

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

13 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Daar ben ik weer,
We zijn gisteren onverwacht omdat het heel erg slecht weer was, naar het aquarium gegaan. Er waren heel veel bijzonder vissen en ook extreem grote zeedieren hahaha. Het was veder niet heel erg bijzonder. Dit komt ook omdat we in ons Nederland het Dolfinarium en Oceanium hebben. Maar het was wel leuk. Heb een hele leuke foto maar die zet ik later op de site!!
Hele dikke kus femke

• 13 November 2008 - 13:13

Gwenny:

Hee lieverdd

Nieuw streven, alle oceaniums en aquariums die er zijn bekijken ;) als je nu toch in Afrika begint haha
    Die foto van jou met dat geschminkte kindje is zoo lief =) ben blij om te zien wat voor werk jullie daar doen en ben heel trots op je!

Tot over 3 en halve week =)
    Dikke kus!

• 13 November 2008 - 13:14

Gwenny:

Hee lieverdd

Tot over 3 en halve week =)
    Dikke kus!