12de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu 12de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

12de shift bij Baphumelele

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

24 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Hallo,
Ik ben weer terug van shift. Deze shift is er niks bijzonders gebeurd. De kinderen waren wel verschrikkelijk onrustig (ook de oudere kinderen van andere huizen op het terrein). Dit komt misschien omdat de zomervakantie eraan komt.
Er komen altijd veel belangstellende bij baphumelele kijken. Ze krijgen dat een rondleiding (ik neem aan dat ze hier afspraken voor maken). Afgelopen zondag kwam er een inmens grote groep (2 tourbussen) om te kijken naar alle kindjes en ons. het voelde echt als aapjes kijken verschrikkelijk. Ik vind het niet erg als er mensen intressen tonen enzo maar dit was echt verschrikkelijk zoveel mensen. We moesten gewoon uitkijken dat we de kinderen niet tussen die mensen verloren op ons eigenterrein.
We zijn ook weer bij onze jongen uit een andere woning geweest om hem te vermaken. Hij was deze keer heel erg goed, we konden goed contact met hem maken en zelfs een soort van met hem spelen:) heel erg leuk!!!
Nu op naar onze laatste shift en dan gaan we iets heel erg leuks doen:D
dikke kus femke

• 25 November 2008 - 18:50

Carola:

Nog steeds de moed erin he! goed van je gadaan. En je paar maanden zijn alweer bijna voorbij. Als je thuis bent zal je ze missen. En misschien denk je ik ga nog eens terug. Wat jij daar al hebt gedaan en bereikt is enorm. Toppiejoppie!
    kus van Carola en Shane.