9de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu 9de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

9de shift bij Baphumelele

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

06 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Hallo allemaal,
Daar ben ik weer terug van shift.
Er is niet heel veel bijzonders gebeurd. Het was lekker weer dus we hebben buiten kunnen spelen met de kinders. We hebben toegang gekregen tot een container waar meer speelgoed is ligt dus dat kunnen we nu ook gebruiken om met de kinderen te spelen. Het is nog niet erg veel maar wel meer dan dat we hadden.
Deze shift was er weer een vrijwilligster voor het laatst. Nu zijn we nog maar met zijn drieeen over.
Tot de volgende keer....
kussies femke

• 06 November 2008 - 14:53

Papa:

Hi pop, het wordt bijna gewoon. Wel hard werken met steeds minder mensen. Geniet er nog even van. Het is alweer bijna voorbij. Dikke kus, papa.

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008