Sharke cage diving - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu Sharke cage diving - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

Sharke cage diving

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

01 November 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

hallo iedereen,
Het was een erg vroeg begin van de dag!! We werden om 05.00u opgehaald voor de shark cage diving. Toen we in de bus kwamen zat die al helemaal vol met mensen. Het was twee uur rijden dus heb nog beetje kunnen slapen in de bus. Aangekomen in Gansbaai kregen we ontbijt. Ik heb niet echt veel gegeten om te voorkomen dat ik zou moeten overgeven op de boot. Na alle instructies gingen we de boot op. Het varen naar de plek was geen probleem, het was ongeveer 15 tot 20 minuten van de kust af. De zee was best rustig dus dat is voor iemand die zeeziek is wel prettig. Ik werd ziek toen we bleven drijven en ik moest wachten tot ik in de kooi kon. Maar ik was niet heel erg ziek want heb niet overgegeven. In de kooi was het erg eng. hahaha Ik heb 1 haai gezien toen ik er in zat. Dat vond ik meer dan genoeg, alleen het idee al dat er haaien om je heen zijn is best apart maar wel kicken. In totaal zijn er in de 3 tot 4 uur dat we daar met de boot lagen te dobberen zijn er 14 verschillende haaien bij de boot geweest. Erg veel was dit!!!
Om in het water te kunnen moest je een speciaal pak aan, schoenen en een duikbril. Ik zag er super knap uit:P
Terug aan wal hebben we ons omgekleed en hebben we het afgesloten met de film die ze gemaakt hadden van de trip.
Mijn angst voor haaien is er nog steeds maar kan wel zeggen dat ik heel dichtbij zonder glas bij ze geweest ben:D
dikke kus femke

  • 01 November 2008 - 19:49

    Mariska:

    Haaaaaaaiii Fem!

    Wow!(alleen dat woordje!)

    Liefs, Maris


  • 02 November 2008 - 12:57

    Thyrza:

    ik heb een hele stoere zus weetje en daar ben ik trots op;)
    kuss thyrza

  • 02 November 2008 - 18:45

    Marjo:

    Hoi Femke, je hebt alweer zoiets stoers gedaan, je hebt toch wel een foto van die knappe outfit he, groetjes.

  • 02 November 2008 - 22:24

    Je Grote Kleine Zuss:

    Halloo lieverdd

    ik
    ben
    jaloers

    zoo vet :o, had van papa alles al gehoord maar moest het toch zelf nog even lezen ;) geniet nog van je laatste maand daar

    dikke kusx!

  • 03 November 2008 - 10:19

    Tessa:

    hoi meis!

    wat gaaf duiken terwijl er haaien om je heen zwemmen ik zou het niet durven! echt knap:)

    geniet ervan en we spreken gauw terug als je er weer bent!

    kusje tessa

  • 03 November 2008 - 20:31

    Bep:

    nou Femke jij gaat het hier in Nederland vast erg saai vinden. Wat een belevenissen zeg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 12357

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: