8ste shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu 8ste shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

8ste shift bij Baphumelele

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

31 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Hallo daar ben ik weer,
Deze shift was niet helemaal super. Er was 1 meisje ziek dus we waren maar met zijn drieeen. We voelde ons allemaal niet helemaal 100% dus het werk ging wat moeizaam. De sisi's waren ook maar met zijn drieeen. Hard werken!!! We hebben ook niet heel veel bijzonders gedaan. We hebben gebellenblaasd wat wel erg leuk was en we hebben met de grotere kinderen in het zand bij de speeltoestellen gespeeld.
De verstandelijk beperkte jongen in het andere huis was deze week tot laat op school dus we hebben niks met hem kunnen doen.
Het jammere aan mij is dat ik nu weer opnieuw last heb van mijn hooikoorts hier:( best vervelend hahaha.
doeidoei femke

  • 31 Oktober 2008 - 17:29

    Mariska:

    Oke, dus zelfs daar speelt het op, balen!
    Wat ik wel leuk vind is dat je steeds de gehandicapte jongen noemt in je verhalen!
    Volgens mij ben je echt iets met hem aan het opbouwen!?

    Het blijft een raar idee Fem, dat je nu echt helemaal daar ver weg zit....

    Heb eigenlijk wel weer zin je te zien!
    Lieve groetjes van mij!

    Maris

  • 01 November 2008 - 10:59

    Hortence:

    Groeten van ons allen.
    Leuk het bellen blazen.
    Hooikoorts is minder.
    Ik hoop dat het wat beter gaat.
    Dikke knuffel van Hortence

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 12347

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: