7de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu 7de shift bij Baphumelele - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van femke Loman - WaarBenJij.nu

7de shift bij Baphumelele

Door: Femke

Blijf op de hoogte en volg femke

26 Oktober 2008 | Zuid-Afrika, Observatory

Het was een rustige shift. Er waren een paar kinderen ziek, ze hadden koorts. Ik zelf ben ook weer ziek geweest 1 dag. Ik had weer het zelfde als dat ik de vorige keer had toen ik ziek was.
Als activiteit hebben we de zak met ballen mee genomen. De kinderen vinden ze erg leuk. We zijn de tweede dag van de shift naar de verstandelijk beperkte jongen geweest. Hij was nu zo moe dat hij ging slapen dus we hebben hem lekker laten liggen en zijn weg gegaan. Kimberly is de dag erna weer terug gegaan (ik was die dag ziek) en heeft toen voor hem bellengeblazen, hij vond dit erg fascinerend. Een kort berichtje maar er is niet veel spannends gebeurd.
Hele dikke kus femke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

femke

Ik ga samen met Kimberly 12 weken vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Baphumelele. Dit kindertehuis is in een Township van Kaapstad.

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 12348

Voorgaande reizen:

14 September 2008 - 06 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: